Interwencyjny telefon:
(+48) 570-930-930
Telefon na antenę:
(32) 775 00 00

Napisz do nas:
antena@radioccm.pl

Znajdź nas na:
facebook.com/radioccm

06.11.2015Co sądzą podróżni o Kolejach Śląskich?
Wzięli pasażerów pod lupę. Spółka Koleje Śląskie przepytała podróżnych, jak jeździ im się ich pociągami. Pytali m.in. o komfort jazdy, kto, kiedy i gdzie podrozuje koleją - i w jaki sposób kupuje bilet. "Wnioski jeszcze analizujemy, ale mamy już wstepne dane", mówi Magdalena Iwańska z KŚ.
... dodatkowo, spółka uruchomiła specjalny adres e-mail - pod którym pasażerowie mogą zgłaszać sugestie co do zmian w rozkładzie jazdy. Sugerowane zmiany są już realizowane, dodaje M.Iwańska..
Spółka rozważa wydłużenie pracy kas biletowych - do 24 godzin na dobę.