30.03.2021Cieszyn: po 5 dniach zamknięcia, Wydział Komunikacji znowu czynny
Od wtorku 30.03.2021 r. Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Cieszynie wznawia bezpośrednią obsługę Klientów.
- Wprowadzamy następujące zmiany organizacyjne, które dostosowaliśmy do aktualnie panującej w naszym kraju sytuacji pandemicznej. Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby - internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500 - mówi Sylwia Pieczonka, pełniąca funkcję rzeczniczki Starosty Cieszyńskiego:
Plik dźwiękowy: tk_1czynnyWKCn%20SET.mp3
Do odwołania wyłączono z używania poczekalnię Wydziału, aby zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy.
- Każdy klient, po rozpatrzeniu sprawy, zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników Wydziału o możliwości odbioru dokumentów, dlatego prosimy wszystkich zainteresowanych o podanie numeru kontaktowego we wniosku - przekazuje rzeczniczka.
Informacje dotyczące sposobów załatwiania spraw należących do właściwości Wydziału znajdują się na stronach internetowych oraz BIP Starostwa Powiatowego w Cieszynie.
- Wszystkie formularze są również dostępne w Wydziale, aczkolwiek zalecamy o wcześniejsze ich pobranie ze strony internetowej i wypełnienie przed planowanym przybyciem – mówi Sylwia Pieczonka.
Wszystkie osoby, których rezerwacja wizyty nie doszła do skutku ze względu na czasowe zamknięcie Wydziału Komunikacji, są informowane drogą telefoniczną przez urzędników o dostępności nowego terminu.
Wydział przy ul. Granicznej zamknięto 25 marca, ze względu na absencję chorobową większości pracowników.
Źródło: Starostwo Powiatowe w Cieszynie