WinampSŁUCHAJ ONLINE
Interwencyjny telefon: (+48) 570-930-930 Telefon na antenę: (32) 775 00 00
Napisz do nas: antena@radioccm.pl
Znajdź nas na: facebook.com/radioccm

27.09.2018Zmiany w gliwickiej filii Urzędu Miasta na ulicy Jasnej

Od 1 października w filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31A będą dostępne dodatkowe stanowiska Referatu Rejestracji Pojazdów.

  • Stan kolejki do Referatu Rejestracji Pojazdów – osobno dla filii przy ul. Jasnej i głównej siedziby UM przy ul. Zwycięstwa – będzie można sprawdzić na stronie internetowej bip.gliwice.eu, w zakładce Wirtualne Biuro Obsługi. Bez wychodzenia z domu będzie można się dowiedzieć, ile osób czeka na załatwienie sprawy, a także umówić wizytę w urzędzie.
  • Szczegóły procedur załatwianych w filii UM znajdują się w kartach usług w Wirtualnym Biurze Obsługi (https://bip.gliwice.eu/wirtualne_biuro_obslugi). Warto wcześniej się z nimi zapoznać, aby podczas umówionej wizyty sprawa mogła zostać załatwiona.
  • W filii UM przy ul. Jasnej do dyspozycji klientów będzie wpłatomat. Można także dokonać płatności kartą. Warto jednak zrobić to z wyprzedzeniem, przez Internet, za pośrednictwem formularza ogólnego dostępnego pod adresem https://gliwice.oplatyurzedowe.pl. W Wirtualnym Biurze Obsługi UM w Gliwicach, przy kartach usług, w punkcie „Jakie opłaty należy ponieść i jak to zrobić?”, należy kliknąć w przycisk „zapłać” w sekcji opłat.
  • Po dokonaniu płatności klient otrzyma na podany w formularzu adres e-mail potwierdzenie, które powinien wydrukować i przedstawić w urzędzie podczas załatwiania sprawy.
  • UWAGA! Na stanowiskach Referatu Rejestracji Pojazdów przy ul. Jasnej NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANI KLIENCI ZBIOROWI, czyli osoby lub firmy, które załatwiają jednocześnie 3 sprawy i więcej. Nie będzie można tam odebrać dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez Policję lub inne organy, ani otrzymać zaświadczenia o posiadaniu pojazdu oraz wtórnika nalepki na szybę pojazdu.

(źródło: gliwice.eu)